Olimpiada Mistrza Sprzedaży
W tym szkoleniu, będziemy się skupiać na doradcy Klienta (sprzedawcy, opiekunie Klienta) jednym słowem osobie z pierwszej linii frontu. Wszystkie poruszone aspekty są z punktu widzenia doradcy.
OPIS PROBLEMU WYZWANIA
W dzisiejszym świecie, opartym na nowinkach technologicznych i błyskawicznym przepływie informacji, zbieranie informacji przez Klienta jest zakończone zanim pojawi się w sklepie lub punkcie aby dokonać transakcji. Często jest lepiej poinformowany o zaletach i wadach produktu/usługi niż sprzedawca – co to oznacza dla sprzedawcy?
Sprzedawca przestał być dostarczycielem informacji dla Klienta a stał się DORADCĄ KLIENTA, pomagającym mu wspólnie poszukać odpowiedzi, zrozumieć dane i zinterpretować fakty. Konsekwencją zmiany roli sprzedawcy jest fakt, iż wiele obecnych programów szkoleniowych sprzedawców jest zbyt mechaniczne, zmieniające ludzi w sprzedające roboty, recytujące napisane przez kogoś innego scenariusze.
Wyzwaniem jest stworzenie DORADCY „DOSKONAŁEGO” – który zmieni charakter pracy z algorytmicznej (zadania realizowane są wg zestawu ustalonych instrukcji gdzie podążając jedną jedyną ścieżką aż do końca znajdujemy rozwiązanie) w pracę heurystyczną, która jest przeciwieństwem algorytmiczności – nie istnieje żaden algorytm, musi eksperymentować z możliwościami i wymyślać nowatorskie rozwiązania – nie niszcząc przy tym „moralnego kręgosłupa doradcy”.
Działy sprzedaży na rynku B2B i B2C – sprzedaż stacjonarna jak również telemarketing.
GRUPA DOCELOWA
CELE i EFEKTY SZKOLENIA
DOTYCZĄCE
WIEDZY
CEL: Przeprowadzenie uczestnika przez wszystkie etapy sprzedaży (ścieżka sprzedażowa) w sposób nowatorski w połączeniu z „rywalizacją” sportową
EFEKTY: Uczestnik pozna: wszystkie etapy ścieżki sprzedażowej, komunikację werbalną i niewerbalną, charakterystykę Klienta, cechy DORADCY „DOSKONAŁEGO”, savoir-vivre każdego etapu, techniki aktywnego słuchania (odzwierciedlanie, parafraza, precyzowanie, podsumowanie, zadawanie pytań), model sprzedażowy kiedyś a obecnie, prezentacje produktu wg CZK, piramidę rozwoju osobistego, techniki radzenia sobie z obiekcjami Klienta, techniki finalizacji sprzedaży, elementy pożegnania
CEL: Indywidualny, efektywny sposób sprzedaży dostosowany do Klienta
EFEKTY: Uczestnik będzie potrafił: płynnie przechodzić pomiędzy etapami sprzedażowymi wykorzystując swoje mocne strony jak DORADCA; świadomie rozpoznawać typ Klienta aby dostosować do Niego formę przekazu i odpowiednie techniki sprzedaży; pokonywać obiekcję Klienta; finalizować spotkania sprzedażowe, stosować zasadę savoir-vivre w sprzedaży.
CELE i EFEKTY SZKOLENIA
DOTYCZĄCE UMIEJETNOŚCI
KORZYŚCI
Z UDZIAŁU
W SZKOLENIU
Oferta
Szkolenie składa się z 5 samodzielnych modułów.
Moduły możesz dowolnie łączyć, wybierając te aspekty, na których Ci najbardziej zależy, lub możesz zamówić szkolenie całościowe.