Andrzej Goc – o mnie
Kim jestem
Andrzej Goc
Moją widzę o sprzedaży, komunikacji i zarządzaniu, zdobywam od ponad 20 lat. Jest to wiedza i praktyka w czystej formie.
Chcę się z Wami podzielić pasją mojego życia.
Praca z Klientem w sprzedaży jest pełna wyzwań, aby odnieść sukces potrzeba tylko jednego – trzeba to czuć. Nie ważne czy sprzedajesz stacjonarnie, przez telefon na rynku D2D czy tradycyjnym; do B2B czy B2C… podstawy i zasady są takie same i aby rozwinąć skrzydła musisz je znać.
Bardzo często dostaje zapytania w stylu – jak sprzedawać? jak zarządzać? jak skuteczniej się komunikować? co robić lepiej lub inaczej? jak zbudowałeś takie zespoły? Moje szkolenia/warsztaty są odpowiedzią na Wasze potrzeby i właśnie na te wszystkie pytania.
Najważniejsza dla mnie ZAWSZE była praktyka.
To ona cały czas, będąc aktywnym w sprzedaży, pozwalała mi kreować i wdrażać coraz to nowsze i innowacyjne pomysły na:
- tworzenie indywidualnych standardów sprzedaży,
- badanie potrzeb,
- tworzenie efektywniejszych technik sprzedaży,
- pokonywanie obiekcji,
- finalizację procesu,
- cross-selling i up-selling,
- budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
- efektywniejszą komunikację z przełożonym lub podwładnym,
- efektywne zarządzanie zespołem.
Upór i charakter pozwoliły mi dojście do miejsca, w którym jestem.
Zdobycie EKSPERCKIEJ wiedzy z zakresu sprzedaży, zarządzania i komunikacji. Przez lata pracy, od doradcy do dyrektora działu sprzedaży i właściciela własnej sieci autoryzowanych punktów sprzedaży grupy Polsat Plus poznawałem wady i zalety każdego stanowiska. Patrzyłem z perspektywy pracownika z pierwszej linii frontu, jak również z perspektywy osoby, od której zleżały kluczowe decyzje w firmie. Przeprowadzałem firmy przez okres pandemii, wdrażałem standardy pracy zdalnej jak również nadzorowałem tworzenie działów sprzedaży od telemarketingu, przez sprzedaż tradycyjną a kończąc na sprzedaży internetowej.
Całą tą ekspercką wiedzę połączyłem z wiedzą szkoleniowo – akademicką, aby stworzyć kompendium wiedzy dla wszystkich tych osób, które:
Stworzone przeze mnie kompendium w łatwy i praktyczny sposób podaje na swoich warsztatach.
Wszystko oparte na autentycznych danych a nie na teoretycznych przykładach. Szkolenia „kroje” jak krawiec garnitur – czyli dokładnie i indywidualnie pod potrzeby danego Klienta. Potrzeby są wykreowane przez jakiś problem a ja jestem po to, aby ten problem wspólnie z Klientem zdefiniować i nazwać. Mając zdefiniowany problem można go „uleczyć” i podać „lekarstwo”.
OLIMPIADY SPRZEDAŻY
Lata doświadczeń w pracy z Klientem indywidualnym i biznesowym na rynku tradycyjnym, door to door lub telemarketingowym przyczyniły się do stworzenia mojego bestselleru szkoleniowego tzw. OLIMPIADY SPRZEDAŻY. Olimpiada w połączeniu z narzędziem FRIS® to idealna układankach pozwalająca uczestnikowi walczyć o najwyższe cele o „złote medale olimpijskie” – w dyscyplinie:
- sprzedaż,
- zarządzanie,
- komunikacja.
W trakcie „zawodów” uczestnik pozna m.in.:
- cechy idealnego doradcy,
- typy Klientów i „wytrychy” dotarcie do nich,
- ścieżkę sprzedażową od amatora do „dyrektora” a dokładniej mówiąc eksperta sprzedaży,
- techniki sprzedaży tradycyjne i nowoczesne,
- wytłumaczę Wam zasady pracy w sprzedaży tradycyjnej dla B2B i B2C, na rynku door to door lub telemarketingu,
- pokaże wam jak badać potrzeby Klientów …. hmm a może raczej odnajdywać Ich problemy, które przekładają się na potrzebę,
- nauczę Was pokonywać obiekcje m.in. „muszę się z tym przespać” albo „za drogo” itp.
Ale UWAGA
nie jest to kolejne szkolenie ze sprzedaży czy zarządzania
TO jest skarbnica eksperckiej, praktycznej wiedzy. Coś dla tych którzy chcą się rozwijać, chcą wejść na wyższy poziom, chcą tworzyć i zarządzać najlepszymi zespołami sprzedażowymi …. ten kurs uszyłem na miarę, specjalnie dla Was
…więc do dzieła.